عرش الهی
عرش الهی
و خداوند عرش الهی را بی نظیر آفرید

يا صاحب الزمان

روشن شد از اين عيد جهان تاريک     يا رب بنما ظهور مهدي نزديک

در گلشن زهرا گل نرگس بشکفت   شد نيمه ي شعبان به محمد تبريک

تولد با سعادت دوازدهمين اختر تابناک امامت و ولايت

حضرت صاحب الزمان((امام مهدي(ع)))را به تمام

دوستان وشيعيان آن حضرت تيريک ميگوييم...

((اللهم عجل لوليک الفرج)) روزی 3 مرتبه



نظرات شما عزیزان:

هومن
ساعت23:56---22 تير 1391
سلام
داداش چرا آپ نمیکنی؟
من آپ کردم .خوشحال میشم سر بزنی
یا علی


غزال
ساعت16:48---22 تير 1391
به بانمکی شما نمیرسم
حالا تو چرا خودتو ناراحت میکنی
برات بده


بی وفا
ساعت10:54---18 تير 1391
سلام
با دیگه از تاریکی خسته شدم بروزم
حتما بیای
التماس دعا


هومن
ساعت22:08---15 تير 1391
سلام و درود خدمت شما محمدجواد عزیز
وبلاگ مفیدی داری ولی عکس کم گذاشتی
عکسات بیشتر بشه وبلاگت زیباتر میشه
عیدت هم مبارک
به امید ظهور هرچه سریعتر مولامون صاحب الزمان(عج)


زهره صادقی
ساعت15:02---15 تير 1391
سلام محمد جواد عزیزم
من هم این عید فرخنده رو خدمت شما تبریک عرض میکنم .
بی نهایت سپاس از اینکه کماکان به وب من سر میزنید.
موفق باشید
در پناه حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 15 تير 1398برچسب:یا صاحب الزمان (عج),ولادت صاحب الزمان (عج), توسط محمد جواد